یزدفردا: رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: مجموعه آتش نشانی در نزد اعضای شورای ششم جایگاه بسیار مهمی دارد و به همین دلیل توجه شورای ششم به آتش نشانی نسبت به ادوارهای گذشته، بیشتر بوده و در صحن شورا هرنوع لایحه ارسالی در راستای تجهیزات این سازمان به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر یزد رسیده است.

به گزارش یزدفردا: عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد در بازدید از سازمان آتش‌نشانی همراه با چند تن از اعضای شورا افزود: در ردیف اعتبارات شهرداری به آتش نشانی توجه خاصی صورت گرفت و موارد رفاهی و کمک به کارکنان در طی جلسات مختلف در احکام همکاران سازمان افروده شد.

عزیز الله سیفی در خصوص چارت تشکیلاتی و تکمیل نیروی انسانی آتش نشانی ادامه داد: با پیگیری و مکاتبه های متعدد، خوشبختانه بخشی از آن که حل گردید و در تلاش هستیم تا در جلسه آتی شورای عالی مراکز استان ها در زمینه افزایش نیروی انسانی شهرداری ها و بخصوص حوزه آتش نشانی پیگیری های ویژه ای داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در ادامه مطرح کرد: در شورای ششم اقدامات بسیار خوبی برای آتش نشانی یزد از جمله تکمیل ساختمان اتش نشانی محمود آباد، خرید تجهیزات آتش نشانی و خرید نردبان ۵۶ متری انجام شد و به مرور در نظر داریم تا تجهیزات این سازمان بروزتر و گسترده تر شود.

وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش های رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری و معاونت خدمات شهری و رضایت مجموعه شورا از عملکرد این سازمان، در راستای کارایی بهتر کارکنان خواستار برگزاری جلسات و دورهای بیشتر آموزشی، ماموریت های استانی و انواع دورهای تعریف شده برای کارکنان این سازمان شد تا در بهبود عملکرد این سازمان و روحیه کارکنان موثر باشد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا